Taas tapahtuu niin että hyvä kun ehdin itselleni jäsentää. Tyytyväisenä huomaan, että teen sen kuitenkin helpommin ja tyynemmin kuin vielä muutama kuukausi sitten. Olen vahvistunut, kasvanut. Tai sitten suurimmat asiat tapahtuvat vain pääni sisällä. Mutta eikö se ole sama asia?

A-mies pysyttelee hiljaa - kentis siksi että olen muuttamassa. Tai sitten se johtuu jostain muusta. Ei sillä väliä, kaipaan vain sitä lämpöä mikä oli hänelle niin luontevaa.

Kovin kauashan minä muutan. Ja vieläpä nopeasti, kahden viikon sisällä.

En aivan tiedä, olenko tekemässä oikein. Mutta ehkäpä joku kuuli kun pari viikkoa sitten pilvien päällä toivoin että tämä menisi joka tapauksessa tarkoituksenmukaisella tavalla.

Ehkä minun on oikeasti pitänyt käydä tämä kaikki läpi jotta olisin riittävän vahva heittäytymään tilanteeseen, jossa ei ole minulle entuudestaan mitään tuttua.

                               ****

Minulla on vielä paljon sydämelläni.